torstai 10. joulukuuta 2015

Hevoseton on huoleton vai onko?


Hevoseton on huoleton. Ei kyllä pidä paikkaansa :D tai... ei ainakaan stressitön! Koko ajan kauhee kiire ja stressi kun käy tuota hierontakoulua ja tammikuussa olisi jo ekat näytöt. Sen lisäks duuni, harrastukset, hieronnat ja koirat, ainii... olisha tos mieskin. Hieronnatkin lähteneet hyvin käyntiin sekä kotona että koululla, juuri sopivasti kotona asiakkaita ei liikaa - eikä liian vähän! Totesin tossa yks päivä että kyllä mä hitto vaan oon onnellinen et se Deebo on tällä hetkellä ylläpidossa - vaikka ihan törkee ikävä mul on sitä. Ei mulla riittäis aika sille millään tavalla tai ainakaan loppuun palamisvaihtoehto voisi olla lähellä. Käyn tällä hetkellä 1(-2) kertaa tallilla ja on hyvä määrä ollut mulle nyt, aika ei riittäis enempään käymiseen. D number 2 on todella haastava ratsastaa mutta toisaalta myös erittäin opettavainen. Ei kulje todellakaan automaattisesti oikein päin ja saa todella tehdä töitä sen kanssa että palaset loksahtavat paikoillensa, on myös erittäin tammamainen ja kun alkaa vaatimaan enemmän neiti on vähän sitä mieltä että "tee kuule ihan keskenäs". Mutta kyllä, tykkään! Ja onhan se huomattavasti jo parempaan päin menos rentouden kaa kun vertaa mitä oli kuin sillä aloitin elokuussa käymään. Kunhan vaan saatais taas kentät siihen kuntoon että pääsis treenaamaan.... on kuin vesilampi :)

Mulla on tämmöinen pieni projekti menossa että pääsisin "oikeista töistä" pois, niin yritän kaikkeni tehdä sen eteen. Aika vähän meinaa loppua kesken....

 Laitetaan nyt mun mainoskin tänne :) 


Deebon kuulumiset: Hyvin porskuttaa ja vauvvakin on edelleen mahassa. Ultrattiin tossa marraskuun puolella. Nyt vaan kehitteli haavaansa tulehdun ja on sulffa - kuurilla. Maastoilevat paljon ja välillä vähän kouluakin käyvät tuuppailemassa. Pidetään paljon yhteyksiä ja pitäis tässä lähtee D:tä moikkaamaan kunhan vain ehtisi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti